Wednesday, July 8, 2009

Hobi saya..??






ehee....nak tau x hobi ak apa??
ermm..actualy,ak pun xtw hobi ak apa...
tp org slalu ckp,
yg hobi ni p'kara yg sering kita lakukan kan?
klu g2 hobi ak ni bnyk la..hahahaha




  1. Aku b'sms dgn member2,xkira la member lma ka,member bru knal ka,boy ka girl ka,antam! sapa2 jak la..ak men sms jak,ehee..yg penting xgatal bangat n sombong nak mampusss..hahahaha!! (sms ni pun tym ak ada krdt la,klu xda krdt,hobi len lgi la..hahaha)






  2. Erm..ak suka tdo..terutamanya klu ari ujan..hahahaha!! Nyaman eh,mimpi pun yg syok2 ni..ahakzz~ klu ptg xda kuliah pun msti ak tdo..x tahan mata ni tgk katil yg empuk 2..tambah lgi klu peluk bantal cumel ku,mmg t'lelap trus..hihihi!!






  3. Aku suka jga baca buku2 ni..but if buku ilmiah mmg kureng laa (tym study jak baca)..huhuhu..tp klu bab2 novel yg syok2 ni..ei..snggup xtdo b'hari2 baca smpai abis..hahaha! ah,buku komik pun ak suka baca,tp tggu adk llaki ak beli la,bru ku baca bab ku xbrapa beli bku komik ni..hihihi..baca org len punya jak arr..ehee~~






  4. Erm..ak suka jga b'gaya2 ni..hihihi..klu mau kuar p mna2 msti pilih baju yg sesuai,pas 2 dot..dot..dot laa..hahaha!! tp klu kuar dgn family,ak jdi bdk bek arr..xble b'gaya sakan..nnt bapa ku marah,msti dia ckp "xda baju kurung lgi ka??" atau "hilang sdh semo bju kurung kamu??"..huhuhu :( waaaa~..bapa ku mmg skema..pantang jg klu nmpk kmi pkai seluar jeans..ei..tapi ak kadang2 men antam jak..hahaha..bdk nakal kan..ehee~~






  5. Ah!! ni hobi gila2 aku!..hihihi..klu ak kuar dgn kawan2 kan..msti dorng ajak makan kfc or pizza..erm..nak tw hobi ak d cni??hihihi..ak suka tapau botol sos tau!! Yang penuh2 msh tu!! klu kwn2 lama ku mmg faham uda perangai gila2 ku ni..nasib aku x prnah lgi mkn kfc dgn bf ku,ntah la,dpt tahan ka perangai tapau sos ak ni..eheee~~






  6. I like keychain!!Aku suka kumpul koleksi2 keychain yg cumel2,xska keychn yg besar2...Wktu lapang mcm tym cuti2 ni..aku design keychain dri kristal..abis kristal2 yg mama ku beli 2k wat gelang ak p guna..hahahaha!! nsb xkena mrh..hasil keja ku!!!bnyk lgi..tp blum beli tali lgi..ehee~~


7.

Chatting?? hobi baru ku!! ..sejak bapa ku pkai broadband ni arr..sebelum ni,xbrapa jga ak b'chating2 ni..juz tgk2 fs ku jer..hihihihi..tp nnt bila msuk poly blik..kna kurang2 uda ak chating2 ni..nnt x blajar pla..huhuhu,bdk rajin la katakan..ahakzz~!







orait!! that all la hobi2 ak..myb,ada jga yg t'tggal hobi ku ni..hahahaha!!

No comments: