Wednesday, January 19, 2011

Mw henpon baru!!! :(

Tp tak cukup duit...uwaahhh!!! sedey nya saya!!
sy mw henpon Nokia C-6... nampak smart nih!! haiyahh...no money no talk arr... :((

Ni la.... dalam mimpi je dpt.. *itu pun if t'mimpi ler...

D'Masiv- Diantara Kalian

Actlly lagu ni lama dah kan..tidak apa la..yg penting saya suka~! hahaha....

Ku akui ku sangat sangat menginginkan mu

Namun kusadari ku diantara kalian

Aku tak mengerti ini semua harus terjadi

Ku akui ku sangat sangat mengharapkan mu

Tapi kini ku sadar ku tak akan bisa

Aku tak mengerti ini semua harus terjadi

Lupakan aku kembali padanya

Aku bukan siapa siapa untukmu

Ku cintaimu tak berarti bahwa ku harus milikimu slamanya

aaa…aaa…

Ku akui ku sangat menginginkan mu

Tapi kusadari ku diantara kalian

Aku tak mengerti ini semua harus terjadi

Monday, January 17, 2011

Arrrrr!!!! =_='

Arrrr...!!! markah test paling terukkkk!!! 51% jer??? cisss..mcm teda blajar apa2 nih... :( sedeynya~~
ermmm....
STUDY!!! STUDY!! STUDY!!!
-_-'

Sunday, January 16, 2011

Masuk Sem 5...

Pada 30 nov dan 1 dis 2010...start sudah new sem..huhu...rest seminggu je pas praktikal..urmm..xckup :(
nah~ pict2 dri henpon c eyza..kikiki




OMG!!



Baju kami sama!!

nah! tgk..baju kmi 5 orang sama kan..len warna jer..kikikiki
jess~ jue~ mira~ eyza~ faiz~
peiweitttt~!! :


Don't Worry So Much When You See Me Walk With My Boyfriend

^___^



Saturday, January 15, 2011

Hasil kerJa Sy!! ^__^

jeng~ jeng~ ini la~! hihihi... ada banyak lagi tp tak dpt cari albumnya...nnt la sy upload lgi yer... ^___^



Jalan2 ma Maya!


hee..nih sebenarnya lama sudah berlaku..bru knuk mw letak d blog ni..hehe..
awal sem 5, 8hb disember ka xclap..sy stay d umah cik adik manis ni 2,3 hari..c maya~ hihi.. apa lagi..round2 la d kg.gentisan tu..smpai d pangkalan navy~ hee..
posing2 lu eh~ :)














hahahaha!!



Waduh2x..punya sandi~! lama sdh sy tdk post apa2 d blog nih..setahun genk! setahun juga la xprnh buka ini blog..kcian owwhh..huhuhu :(

embha..now! i'm back to update mw blog~ hihihi :) mich you eh!

kc tayang muka dlu la..hahaha