Wednesday, June 8, 2011

Adakah anda pemenang yang kami cari??


Assalamualaikum & Salam Sejahtera..:face42:

Lalalala~ emoticon29emoticon29emoticon29 saya dalam keadaan happy mood, sangat-sangat seronok :face64:

U'oll nak tahu kenapa?

Sebab...

Sebab...

saya menang lagi Share & Win!!
Boring tengok FB tiap-tiap hari, best juga ada macam gini nie..he..he..
Tak kesah la kalau orang cakap wall FB saya semak dengan news2, it's okayh~

Contest nih Anjuran MyNewsHub tau..
Siapa yang nak join dorang dari Facebook, Click seja JOIN
Macam-macam lagi contest yang dorang buat, enjoy sesangat!


Saya kenal web nih pun dari mamat blogger Admiral Hafiz, selepas membaca entrynya saya terus teruja. Teruja nak dapat pengirim surat misteri juga ke?
:face43: hee..hee..

Alhamdullila..1st tym saya join Share&Win saya terus menang. Rezeki~~
:face75:
Lepas tue tiap-tiap hari saya buka MyNewsHub, baca berita kat sana. Sambil-sambil tue Share la kat Facebook..
emoticon18emoticon17emoticon18emoticon17emoticon18emoticon17 dan kemudian saya bertuah kembali!:face42:
Dapat baucer Jusco RM30 tapiiii kat Sabah takda Jusco
:face32:

:face54: Eh.. Eh.. saya ada tanya pula pihak dorang, dorang cakap nanti orang Sabahan dapat hadiah lain.. yeyh!emoticon14 Mudahkan. Just Share saja.. Segalanya dihujung jari jemari anda~
So apa lagi. Jom la join Share&Win!

Kategori Hadiah:

Baucer Membeli Belah di Jusco bernilai RM30.00 setiap hari

Syarat-Syarat Penyertaan:

  1. Sertai Komuniti Facebook MyNewsHub.
  2. Setiap peserta mestilah mempunyai sekurang-kurangnya 300 kawan di Facebook.
  3. Peserta yang bernasib baik berpeluang memenangi peraduan ini berulang-ulang kali.
  4. Tarikh mula penyertaan : 3hb Jun 2011
  5. Tarikh tutup penyertaan : 30hb Jun 2011
  6. Senarai pemenang harian akan di umum di sini setiap hari.
  7. 2 pemenang akan dipilih SETIAP HARI.
  8. Pemenang diminta menghantar maklumat surat menyurat ke emelfreebies.mynewshub@gmail.com untuk urusan penghantaran FREEBIES. Hantar emel anda dengan tajuk “SHARE & WIN” diikuti tarikh anda memenanginya.

Cara-Cara Menyertai:

  1. Anda hanya perlu Kongsi atau Share berita-berita yang diterbitkan (Bahasa Malaysia atau English) sebanyak mungkin ke wall Facebook anda. Butang SHARE telah disediakan di footer setiap berita.
  2. Anda juga digalakkan untuk meninggalkan komen di berita-berita tersebut.
  3. Pemenang akan dipilih secara rambang. Ketahui “RAHSIA” dan “TIPS” memenangi peraduan ini di laman Facebook MyNewsHub.


XmX: Masih menunggu abang posmen depan pagar

emoticon30

No comments: