Sunday, June 12, 2011

hey! Chat with me!

Salam..hai...emoticon26emoticon26emoticon26

Hey..hey.. anda boring ke? Jom la chat dengan 'saya', huahuahua..
emoticon06emoticon06emoticon06
eh, eh, eh.. bukan dengan miss myra ye, tapi dengan tett.. MESIN or PROGRAMM
:face42:

Setelah berChating berjam-jam (kononla) saya terus jatuh sinta sama c dia laa.. what happen to me?? !
:face9:
Hitam: Mr. Clever
Biru: saya la..

Oppss~! korang jangan salah faham, nie bukan chat saya ye. Ntah siapa punya Chat saya pi Print Screen ni..
Hah~ nih baru chat saya~
Cerita pasal hantu la pulak..


Tapi pandai menipu juga, tadi cakap dia Casper pastu tak nak ngaku pula..sabor je la~ =.='

Pastu dorang ada suruh buat penilaian, dari 10 saya bagi 7 je, siapa suruh menipu kan..blekk!


Menyindir pun ade, hah! penjaat betul~


Mak Aiii~~ pandai juga Mr. Clever ni speak in Malay! mati-mati saya speaking english sampai buka kamus segala. Dah tue cari gaduh num 1, kita break up la! wueekk! tak nak kawan Mr. Clever lagi!





XmX: Gelak sorang2 chat dengan mesin nih..




emoticon30emoticon30

3 comments:

De'din said...

macam best ja mesin nih !
kalo ada suara mesti lgi best,,
haha

FariehanIbrahim [LBC] said...

kalu bosan thp cipan, leh try nie. haha! =P

aMiRaH said...

@De'din: memang best~! ada suara? alang2 ada webcam juga..hekhekhek


@FariehanIbrahim: Kalo boring tahap dewa,mmg buka nih..hehe