Wednesday, June 15, 2011

Segmen Simple : Kekuatan dan Kelemahan Diri Aku ...

Salam..

hey2..saya join lagi segmen Abg Naser..


Simple jer..listkan kekuatan & kelemahan diri korang ^__^


Kekuatan Diri Aku
-Rajin buat assignment, bagi jer apa2 pun.. saya sedia m'buatnya.. =D
-Tabah bila putus Chenta.. =P

Kelemahan Diri Aku
-Tak dapat tidur awal, mesti tengah malam baru nak tidur.
-Pemalu dengan orang yang baru kenal.
-Tidak yakin dengan diri sendiri.

Tarikh tutupnya adalah 15hb Jun 2011 jam 11.59 malam.

4 comments:

NasZ said...

sempat gak join ek? thanx sebab sudi join..

jom terjah entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU...

PeRmAtA bIrU said...

hahha... tidur lambat tu ada persamaan..hahha... lepas subuh baru rasa nak tertido.. adoi!!! susahkan nak tdo awal2???

Marcella said...

tabah itu sangat penting dalam apa jua keadaan..bertabahlah!!

aMiRaH said...

@NasZ: Nasib sempat..hehehe


@PeRmAtA bIrU : wahh..sama! susah nak tido awal, dah t'biasa kot tido lmbat, tu la pasal..


@Marcella: yess! tabah! =D