Thursday, June 23, 2011

Smart lorr~!

Salam..:face12:

hey! hey! hey! saya happy hari nih~ nak tahu kenapa?
Ehem..ehem.. meh saya story morry!!
:face42:

Dari hari isnin saya tunggu abg posmen depan rumah, hampa betul! Tak da pun yang berhenti depan rumah. Sampai la petang tadi, my dad balik terus bagi sampul pos express..pelik saya, apa abah ni, tak kan nak bagi hadiah dalam sampul pos express pulakk..apa classs~
Bila buka~ tersenyum lebar~~
:face64:
pergh~! rupa2nya saya guna alamat Putatan (rumah lagi satu) bukannya alamat rumah ni, payah juga orang ada dua rumah ni!
:face72:
Alhamdullila.. selamat sampai kat Sabah~ berdasarkan entry saya yang lepas, saya bagi tahu pasal baju T-Shirt kan.. so, sekarang dah ada kat tangan saya!
emoticon29emoticon29emoticon29

Nih la baju tu..lalala~
Tak taw nak pose macam mana..hentam je la~

Oopps! perut saya tidak buncit,ok? effect seja tu~

Bahagian belakang~ (sila abaikan shawl yg tak kemas tu =P)

Apa matcham? buli tahan kan..
:face15:
Sila jangan jelesss..
:10:
Thank you very much Blogger Crew Malaysia
&

Logo dorang.. tokekk??
:face39:

4 comments:

izyan yasmin said...

sama baju ^^

aMiRaH said...

geng blogger ^_^

Afiqa Dayana said...

wah, dah ade baju utk blogger . huhu smart :)

aMiRaH said...

@Afiqa Dayana : smartkan..harga pon b'patutan >.<