Monday, February 6, 2012

Happy Anniversary Abah & Umi

Salam..

huu.. mulakan entry dengan muka tuan empunya belog dulu yee.. ^_^


Supriseee!! aiseh. suprise knuk.. padahal umi juga yg masak mee di dapur. Trus tak jadi suprise tue =.='

Taraa~ chocalate indulgence cake from secret recipe..
sedapp..!


see~ muka tak sabar nak terkam.


teka yang keberapa nih... hee.. tengok lilin tu. ada 2 kat sebelah, then 4 kat sebelah lagi..
so.. the answer is... 24 years!!


Acara potong kek.. abah pakai kain pelekat je. Kami suru tukar tak nak tukar.
abah kata " dalam rumah je pon, kita2 ja kan" hee..ok! =.='
then umi sempat lagi cacap2 bedak kat muka..hehehe


Kami 1 family~ ^_^
*apasal sy nampak gemuk pla tu..err...


ada muka abg long...


nak buat mee hailam macam kat restoran tu..
so, nih kuah dia...



Bah..makan!!

muka abah mintak puji..ahahaha...

Actually anniversary abah & umi nih 19hb januari.. tapi lambat sikit sambut..hehehe..
apa2 pon.. dalam 4,5 bulan nih jadi datuk & nenek dah! >.<
dan saya jadi mak ngah! aaaa...! tak sabar ye buli ank buah! ahaha.. jaat.

No comments: