Friday, July 12, 2013

Apa hobi korang??

Assalamualaikum..

Dulu waktu kecik kecik, semua sibuk tukar tukar buku. Kena isi nama la (macam nama pandai ubah2 kan), alamat, makanan kegemaran, cita-cita, hobi..

aahhh.. cerita pasal hobi.
dulu aku selalu tulis hobi aku membaca buku. *sangat auta* =))

sekarang bila dah besar. aku dah tukar. hobi aku ehem.ehem.
sebenarnya hobi aku suka 'bermekap'

BERMEKAP?? haha.. *ntah apa2 punya hobi la manusia nih* =P

_____________________________________________________________________________

Hujung sem 1 tahun 1 ni. Member rumah aku, sibuk sangat nak mekap2 aku. Aku heran betul. Asal la dia nak mekapkan aku ni. Aku bukan cantik pon macam Seo Hyun (SNSD). Actually aku on je. *eksen jual mahal kejap*

inilah hasilnya...

muka tetiba putih. Macam minum Aura White. haha =))


Dua gambar nih ambil dari kamera belakang S3 mini. xcantik. Gambar pecah2.


Ni posing2 yang disyorkan oleh 'mak andam'.. aku buat je la.
*gaya kaku modeling*



Ni la hobi ntah apa2 aku. "Melaram"


Pssttt: Anda dilarang copy all my pictures without any permission from me. ok?
be nice. smile!! chak! ^_<

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini