Sunday, July 14, 2013

♥ KRYOLAN SUPRACOLOR VS NATURACTUR ♥

Assalamualaikum..

Hai. macam mana puasa? ok ke k.o?

Post kali ni, aku nak promote produk yang aku pakai. weee.. *1st tym promote ni*
Pernah dengar tak Kryolan Supracolor?
Alaaa.. mak andam dan mekap artis selalu guna benda ni untuk cover segala benda alah kat kulit muka.

Selain Kryolan Supracolor, foundation naturactur pun boleh tahan. Licin habis muka. Tak payah guna camera 360 tu. haha

Entry sebelum ni, entry syok sendiri tu.. itu aku guna gabungan Kryolan Supracolor dan naturactur..
Kryolan Supracolor code NB & Naturactur code 151.. warna dua ni sesuai untuk mereka yang warna kulit natural.

Ni gambar before and after *nak speaking mat salleh jugakkk*


Nampak macam aku edit kan, no. no. no. aku tak dak edit langsung. percaya laa~~

Aku ada jual juga dua benda alah ni. Jom tampil cantik di pagi raya..! yiehaaa..!

Feel free to visit our online shop : Nas Shoppe

Pelbagai barang keperluan dijual.
Susu kambing pelbagai perisa, tak berbau hanyir, sedapppp..

Bubbye.. ^_<

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini